:
در یک رابطه بلند مدت مابین خریدار وفروشنده طبیعت این رابطه با تکیه بر هنجارها و ارزش های مشترک رقم می خورد. ارتباطات نقش بسیار حیاتی در توسعه ی روابط دارد . و همچنین برای توسعه ی ارزش ها و برای هماهنگی فعالیت وبه اشتراک گذاشتن آنها مهم است. علاوه بر این در برقراری ارتباطات نشان داده شده است که افزایش رضایت خریدار باعث افزایش اعتماد به نفس فروشنده و صداقت او می شود. به
/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-isi-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d9%87/
عنوان یک نتیجه می توان گفت که این اتفاق هزینه ی معامله را کاهش می دهد. رابطه طولانی مدت بین خریدار وفروشنده اهمیت ویژه ای در ارتباطات دارد به این معنی که درجه وکیفیت تبادل اطلاعات بالا رفته ودر حقیقت کلید این موضوع می باشد. ارتباط موثر می تواند توسعه ی مشترک چشم اندازها وکاهش ریسک وکاهش عدم اطمینان را دربرداشته باشد. همچنین انتظارات را منطقی وسوء تفاهم هارا از بین می برد.
فرم در حال بارگذاری ...