وبلاگ

توضیح وبلاگ من

مقاله ISI با ترجمه :استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM

 
تاریخ: 05-11-99
نویسنده: نویسنده محمدی

:
شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط با مشتریان(CRM) مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان براساس تکنولوژی CRM در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود آورد.

/%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-isi-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-%d8%b1%d8%b3/

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود مقاله ISI با ترجمه فارسی :محرکه و مدل سازی برنامه زمان اجرامقاله ISI با ترجمه فارسی :الگوریتم های تکاملی برای بهینه سازی چند موردی »
 

update your browser!